Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 10:18:14 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/17044 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kursi küla, Ees-Vanaveski, Harju 
maakond, Kuusalu vald, Kursi küla, Ees-Vanaveski (Biopuhasti, 
Külmaveetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hooneid teenindavad rajatised soovitakse 
osaliselt rajada avaliku tee piiranguvööndi.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27043073>  (menetlus nr: 
439998), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister